fredag 26 april 2013

LEKSTUGAN


DSC_1113DSC_1114
Nu har vi även väckt liv i lekstugan efter vinterdvalan…
DSC_1119 DSC_1124
Man kan hitta så mycket fint och gulligt till barnen, diskbänken har vi gjort av IKEA skåp och sen gjutit bänkskivan med hål för diskho.
DSC_1115 DSC_1123
Vimplarna har jag gjort av gamla handdukar och dom fina kakorna har min mamma virkat.
DSC_1126DSC_1128
Bokstäver och den lilla brevlådan är från Bruka Design.
DSC_1129 DSC_1131
Den fina lilla torkvindan hittade jag på nätet omålad, så den fick bli vit. Hängmattan och solstolen kan man hitta i leksaksaffärer.

NU HOPPAS VI PÅ SOLSKEN TILL HELGEN,  HA DET GOTT OCH NJUT AV LIVET DET GÅR INTE I REPRIS!!

1 kommentar:

  1. Det var den sötaste lekstuga jag sett! Du är en fena på inredning Cecilia! Jag imponeras gång på gång här på din blogg :)

    SvaraRadera