tisdag 9 april 2013

VÅR RENSNING


DSC_1048DSC_1049
                                DSC_1054
I dag har jag varit hemma med sjuk prins, är så trött på alla baciller som bara går runt runt…
När han sov passade jag på att köra storrensning i hallen, bort med alla vinterkläder, tjocka mössor och skidvantar för visst är det väl våren som är på gång det har jag bestämt iallafall:)
Bilderna här ovan på fina strandväskan som jag hoppas att jag får använda mycket i sommar, och bilden längst ner är ett av Stockholms inköpen: fint mobilfodral från Housedoctor.
DSC_1056 DSC_1057
                 DSC_1062
Hittade även en hel del fint till barnen på Zara och United Colors of Benetton, det är alltid kul att hitta lite annat än Hm och Lindex och till vettig peng…
                           DSC_1045
Liten fick ny bikini och nya Converse skor som skulle provas omgående:)
Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll så håller vi tummarna att våren kommer med stormsteg och tar med sig alla elaka baciller !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar